Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Kamera do auta, displej o úhlopříčce 2", rozlišení kamery Full HD 1920 × 1080 px, 2M senzor, formát nahrávání .mp4 (H.264), úhel záznamu kamery 140°, nahrává zvuk, vestavěné GPS, tříosý G-senzor, kapacita baterie 240 mAh. Rozměry 54,6 × 61 × 33,7 mm. Hmotnost přední kamery 56,4 g.
můžete mít 5.6.
Kamera do auta, displej o úhlopříčce 2", rozlišení kamery Full HD 1920 × 1080 px při 60 fps, 30 fps a 30 fps HDR, senzor STARVIS CMOS od Sony, formát nahrávání .mp4(H.264), úhel záznamu kamery 140°, nahrává zvuk, vestavěné GPS, tříosý G-senzor.
můžete mít 4.6.
Pořizuje záběry s ostrým obrazem i za špatných světelných podmínek díky špičkovému snímači Sony STARVIS CMOS – autokamera Mio MiVue C588T Dual natáčí videa ve Full HD rozlišení. Disponuje 3osým G-Senzorem a 2palcovou obrazovkou. Díky GPS vás včas upozorní na radar a úsek s rychlostním měřením. Součástí balení je zadní parkovací kamera MiVue T35.
můžete mít ZÍTRA
Plenkové kalhotky Extra Large 12–15kg.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Díky zapínání na suchý zip je práce s nimi velice rychlá, jednoduchá a umožňuje přizpůsobení každému dítěti. Tvar suchého zipu brání vytváření ostrých rohů a tak chrání před odřením jemné dětské pokožky. Vnitřní polyuretanová vrstva propouští menší molekuly plynů a par avšak zabraňuje průchodu…
můžete mít 4.6. - 5.6.
Čistě balvněné pleny vhodné k použití s kalhotkami BambinoMio nebo jinými nepropustnými kalhotkami.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Společnost Mio byla založena v květnu 2002, nyní vlastní síť poboček na Taiwanu, Číně, Belgii, USA, Japonsku a Jižní Korei. Mio vstoupila na evropské trhy v říjnu 2003 a začala s prodejem svých výrobků od ledna 2004. Produkty MIO jsou široce dostupné po celé Evropě a jsou rozšiřovány jak pomocí autorizovaných specialistů tak i masivních distribučních kanálů.
Nabídka produktů MIO, která v současné době zahrnuje autmobilové navigace a příslušenství a je koncipována tak, aby umožnila uživatelům volnost a potěšení v době mobilní revoluce a to ve jménu cestování, zábavy, volného času, dostupnosti informací a profesionálních služeb.